‘Cansats’ del servei de Correus després de tres setmanes sense cartes a Sant Antoni

El mal servei que ofereix Correus a Sant Antoni i a Sant Pere de Vilamajor està començant a acabar la paciència de veïns i de representants polítics d'ambdós municipis que ja han fet tots els passos possibles per donar a conèixer a l'empresa pública les deficiències que pateixen des de fa massa temps. Els Consistoris respectius, després d'haver enviat cartes formals a Correus requerint millores en el repartiment de la correspondència se senten cansats de les bones paraules però els pocs fets que reben, per sistema, com a resposta.

Després de 3 setmanes sense rebre cartes al seu domicili, l'alcalde de Sant Antoni de Vilamajor va trobar, dilluns, a la bústia de casa, un total de 52 missives amb convocatòries, factures i altres escrits dels que, en la majoria de casos, havia passat el termini per assistir a la reunió, pagar o respondre. Francesc Tella ha vol-gut exemplificar amb el seu cas la situació que fa mesos pateixen els veïns de Sant Antoni de als qui el deficient servei que ofereix Correus al municipi afecta a diari.

[@more@]

Segons Tella, la tècnica de Serveis Perifèrics de Correus, M. Roser Llerena, va justifi-car la situació assegurant que es devia a la malaltia d'alguns treballadors, però la repetició massa periòdica d'aquesta si-tuació comença a cansar als usuaris.

 "Hem fet una recollida de signatures, hem enviat car-tes de queixa des de l'Ajuntament a Serveis Perifèrics i a Madrid, a més de queixes particulars, però no ha servit de res" afirma l'alcalde. L'Ajuntament va arribar, fins i tot, a cedir un local perquè pogués ser utilitzat per l'empresa pública estatal amb l'esperança que això milloraria el servei, però també va ser en va, motiu pel qual se'ls va requerir que es busquessin un local propi des d'on operar.

 En moltes ocasions la deficiència del servei es deu a la dificultat d'atendre a la població que viu en nuclis disseminats, però en el cas de Sant Antoni el problema també el viuen els veïns del centre del municipi. Segons l'alcalde no s'entén que, quan des de Correus s'afirma que es paga als repartidors perquè facin la ruta cada dia, només ho facin dos dies a la setmana i ho atribueix a la temporalitat en la contractació, que provoca que no hi hagi continuitat de les persones que fan el servei i ja coneixen el municipi perquè només els contracten per 6 mesos i els canvien de municipi al cap de poc temps. "Ja estem cansats", conclou.



Quant a elbaixmontseny

L\’Actualitat del Baix Montseny. Setmanari que, cada divendres, és als punts de venda de la comarca per informar els ciutadans d\’Arbúcies, Breda, Campins, Fogars de Montclús, Fogars de la Selva, Gualba, Hostalric, Llinars, Massanes, Montseny, Riells i Viabrea, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Celoni, Sant Esteve de Palautordera, Sant Feliu de Buixalleu, Sant Pere de Vilamajor, Santa Maria de Palautordera, Vallgorguina i Vilalba Sasserra.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.